JØSSES SÅ DREFTIG

I mårres skrøt jeg jo over hvor mye jeg hadde planer om å gjøre..nemlig å få vaska leiligheta på en skikkelig måte.. Og yezzz..det har jeg fått gjort, så nå er det gullende reint her.. OG.. Jeg har jaggu ta vaska klær og ommøblert i samme slengen. Klesvasken gjør seg jo sjøl, da..men jeg må jo fly opp og ned dissa 3 etasjene til vaskerommet, da..men nå er alt av skittenklær vaska, tørka og lagt sammen. Wohoooo 😊

Men så var det ommøbleringa, da. Det gikk egentlig over all forventning.. Jeg ble litt sånn: “Uææh..for et styr æ har gitt mæ ut på nu” når jeg skulle begynne å omrokere på de tyngste møblene for alvor – men svarten heller – konklusjonen ble at klarer jeg å ta nærmere 80 kilo i markløft, så greier jeg da piskandø en sofa og et spisebord, hehe.

Som sagt…eeeeeh tenkt, så gjort..og her er da før og etterbilder.

“Tv-stue-sida” før..

..og etter.

“Kjøkkensida” før..

..og etter.

Akkurat nå er jeg strålende fornøyd.. så lenge det varer, hehe 😜

16 kommentarer

Siste innlegg