JEG ETER JO HELE TIDA

God formiddag folkens. Da er det på tide med en ny, liten matpause. Joda, seriøst – jeg veit at jeg eter jo hele tida, men det fungerer..

Fungerer på hva? Vel, for det første ser jeg at energinivået mitt er mye mer stabilt når jeg eter søttogførti ganger for dag. Dessuten ser jeg at jeg legger ikke på meg, noe som er sykt bra med tanke på fortida mi. Så nå blir det brødskive med brunost & majones..og litt bringebær som jeg fikk i natt 😉 Det kan du lese om HER

Ha en flottersfin dag videre folkens ❤️ Her jeg er akkurat nå, er det sol.

Fikk du ikke med deg mårrabubbelet mitt på TikTok, finner du det HER

5 kommentarer
    1. det vårast og du kommer deg unna det snørike nord som herjer nå ,er vist fryktelig kaldt der nord også nå ,mat må til ,det beste er jo mange små måltider,beiting akkurat som dyrene gjør det :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg