JANUARUTFORDRING – 5

Nå har jeg tatt meg en liten minipause fra kaffedrikkinga, og i manko på noe anna å skrible om her inne akkurat nå, tenker jeg at jeg poster dagens bilde i FRODITHS LILLE JANUARMORO. Regner med du har fått med deg hva det dreier seg om, hvis ikke er det bare å trykke på linken og lese deg opp litt.

Nå skriver vi 5.januar og det vil si at det skal postes bilde med ord nummer 5 på lista – og i dag er det ordet SNØMANN.

Skal innrømme at jeg orka ikke gå ut og lage en snømann i dag, så jeg legger ved bilde av en jeg laga for maaange år sia, da jeg bodde i den gule, lille hytta i fjærsteinan – for de som husker det.

I tillegg – siden det faktisk er ok å poste flere bilder – blir det et lite glimt av noen av snømennene mine her i heimen. De fleste er pakka bort for denna gangen, men her er de som hadde sneket seg unna – og som poserte villig.

Juppsiyeppz…daaaa går jeg tilbake til kaffedrikkinga, hihi.

7 kommentarer

Siste innlegg