JA TAKK, BEGGE DELER

Juppsiyeppz, da ble det “ja takk, begge deler” for meg i dag. For det første så sendte brorsan melding om at vi kunne ta oss ei økt med camper´n – så litt over 10 i mårres var jeg på plass i Kvæfjord.. og jobba gjorde vi jaggu.

Hehe…tryggest å ikke rote for mye med verktøyet til denna kar’n 😜

Som sagt jobba vi godt i heile dag, og er kommet bra mye lengre nå – og tenker at det er mulig jeg legger ut et innlegg om de to siste arbeidsdagene enten i kveld eller i mårra. Men mest sannsynlig i mårra, for nååå – som punkt nummer to i “ja takk, begge deler”, så sitter jeg og venter på guttungen.. wiiiiih!! 🤩
Han har hatt helgevakt på bi-jobben sin som er på Telenorbutikken, og nå kommer han da bortover for å spise middag sammen med meg. Kan faktisk ikke huske sist jeg så han, så det gleder meg meg sykt mye til. Yeppz, får både i pose og sekk her..og da tenkte jeg å servere lasagne.

Er ikke det dummeste valget det, da det er noe både han og jeg liker veldig godt.

Men nå skal bordet dekkes, for kar’n er like om hjørnet. Så får jeg se om jeg har energi til overs for å stikke innom her seinere i kveld..

8 kommentarer
    1. Så koselig med besøk av sønnen.🤗
      Det ser ut til at det er god framdrift hos dere i dag.👍🏻Kos dere masse i kveld!🎉😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg