INSTANT FROZEN

Oookey…det var nå meg og disse øyeblikksinnleggene, da.. for detta bare MÅ jeg vise dere.

Det er rett og slett vanndråper på teltet som frøs til is nesten mens jeg satt å så på 😳 Snakk om instant frozen, da.

Til og med fuktet på frontruta fraus, så jeg valgte å skrape den først som sist i tilfelle kulda blir værre.

Og selvfølgelig måtte jeg lage en TikTok om det også..pluss litt til bubbel som vanlig, hehe. Den finner du HER

Ps..for eventuelle nye lesere – du trenger IKKE konto på TT for å se videoer 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg