IKKE MYE PÅSKE HER

I dag har dagen frem til nå gått med til å vaske skittenklær, leite frem litt mer sommerlige klær og pakke ned litt stæsj som jeg skal ta med meg inn i mitt nye liv. Blir jo ikke all verden jeg drar med meg da, sånn til å begynne med – men kjekt å ha litt i alle fall. Og mens jeg har surra med detta har kompisen hjelpt naboen som var innom en tur for å frakte noe opp til fritidshuset hans her, og så heiv har seg jaggu rundt og laga varm mat til oss. Kylling, ris og ost..og litt bernaise.

Ellers kom jeg til å tenke på at vi er jo jammen ta inne i påskeuka nå.. men her er det ikke mye som kan minne om akkurat det. Det er nemlig en sjanse for at vi drar videre allerede i mårra, og da er det ikke mye vits i å pynte en hel masse. Men bittelitt ble det da..bærre sånn atte dæffør.

Men nå er maten fortært og en ny runde med klesvask er klar til å bli hengt opp til tørk. Jeg skal få gjort meg ferdig med alt styret som må gjøres nå, og så skal jeg heller sette meg ned litt i kveld og kose meg. Blir kanskje en tur til innom her før det er kveld og mørkt, om ikke annet så for å lese litt. Jeg prøver å holde meg oppdatert hos dere alle sammen sjøl om det er dårlig med kommentarer.. men det håper jeg at dere veit.

Ha en riktig fin dag videre da ❤️

10 kommentarer
    1. Det blir fort mye vask når man er på veien sånn, og da er det greit å få det unna med en gang. Husker ikke om du sa det på Snap eller TikTok, men i så fall har jeg glemt det. Hvor går ferden videre nå? Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    2. Det er godt å få vasket klær når man har vært på farten.🤗 Håper du koser deg og kjenner litt på påskefeiring også.🐥🐣
      Kos deg i kveld!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg