IKKE MYE, MEN..

At det går ekstremt opp og ned med denna bloggen min, trur jeg de fleste har fått med seg nå..og jeg ville ljuge fælt om jeg påsto at det ville endre seg.. Så jeg trur vi får bli enige om at blogginga er som været i nord-Norge…stabilt ustabilt 😉

Men nå er jeg da inne i en god stim..og hiver ut et lite innlegg med noen få glimt i fra gårsdagen, som ble tilbrakt sammen med søstersen og minien et sted ved elva Flisa i eine nabokommunen her. Og med lite mener jeg bittelite..for gluphauet meg, fikk det for meg at jeg skulle slette en maaasse bilder på telefonen, for å frigjøre litt plass…og yeppz..man trenger ikke være geni for å skjønne at selvfølgelig ble jeg litt for ivrig i tjenesten, og endte opp med å slette en masse bilder som jeg EGENTLIG skulle ta vare på. Og når jeg først skal gjøre noe, så skal det jo gjøres så hellsprettens skikkelig også, da…så jeg sletta liksågodt inne på “skyen” (lagringsplassen) på nettet også..og dermed får jeg de absolutt IKKE tilbake 🙈Jaddah! 😂

Så her er det som sneik seg unna utraderinga mi 😉

En nydelig gapahuk som vi søkte tilflukt i, fordi det regna litt..

Og sjøl om alt var søkke vått, klarte jeg jaggu å få igang et bål så vi fikk oss litt å spise & drikke.. (i alle fall nesten, for jeg måtte krype til korset og ta siste rest av oppkok av kaffen på primusen😁)

Og så fikk jeg berga unna noen få bilder av elva og det nydelige fossefallet som var der 😊

 

Yeppz, that’s all folks 😊

 

2 kommentarer
    1. veldig fine bilder,en slik gapahun skulle vi hatt i skogen vår hvor vi lager en hyggelig samlingsplass :=)kjenner til det med å slette ja ,jeg slettet hele bilderullen på pc en gang så trykte jeg slett for godt på søppelbøtta etterpå ,da jeg skulle inn på mine bilder var der ingen bilder ,jepp 16000 bilder borte vekk ,alle bilde av et barnebarn fra han var født til han var 2 år ,sånn kan det gå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg