IKKE ETTER PLANEN

Akkurat nå sitter jeg ute og koser meg med frokosten – noen mil unna der go’venninna bor.

Hadde egentlig en avtale jeg skulle rekke klokka 8.45, og siden jeg valgte å ikke stå opp før jeg var absolutt nødt, tok jeg kaffen og frokosten med meg for å spise den etter avtalen. Men så fikk jeg ei avlysing 10 minutter før jeg hadde time – og her er jeg og nyter livet til fulle.

Ikke etter planen, nei – men fy pokker så mye bedre.. Og jada, dere skal få vite hva det var jeg skulle. Gidder bare ikke tenke på det akkurat nå.

Ha en flottersfin onsdag alle sammen ❤️ og så finner du en liten mårra-tok HER

4 kommentarer
    1. For en koselig start på dagen, selv med avlysning, og sitte ute i det fine været foran bålet 🥰 Håper resten av dagen din også blir fin, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg