IKKE DET HELT STORE

Nå på formiddagen fant jeg ut at jeg måtte ut og lufte hauet litt. Kan jo ikke bare sove, hihi. Så jeg traska meg en tur rundt omkring i nærområdet her. Skal innrømme at det ble ikke det helt store med tanke på å ta bilder, men summa meg i alle fall såpass at jeg huska på å forevige at våren faktisk er kommet hit også.

Tusla rundt om kring en liten halvtime, men det enda en god del snø i marka, og jeg gadd ikke grynne..derfor avslutta jeg lufteturen med en runde på bergene like nedenfor huset. Tok et bilde fra knausen rett over det gamle naustet som står der, og et da jeg var kommet meg nesten ned til havet. Bare sånn til ære for dere.

Nå er klokka blitt såpass at jeg skal begynne å tenke på hva jeg skal hive innpå som søndagsmiddag..og så trur jeg faktisk jeg skal bruke resten av dagen til Harry Potter-maraton..bare fordi jeg kan 😉

Ha en nydeligvakker og magisk dag videre alle sammen ❤️

11 kommentarer

Siste innlegg