I FARTA

Heisann i ettermiddagskvelden alle sammen. Yeppz.. nå er jeg i farta.. eller rettere sagt på farten. Fant ut i dag at jeg er nødt til å ta meg en liten langtur og få lufta kropp og sjel litt. Men før jeg satte nesa ut av distriktet var jeg en liten tur innom brorsan. Planen var at han skulle hjelpe meg å få på plass bryteren til varmeapparatet som han klarte å fikse (hurra)..og i tillegg til det endte det opp med at han og nevøen min bytta dynamoreima og reima til aircondition for meg. De var temmelig ødelagte begge to – og den til AC var jo heeeeilt vanvittig.

Så nå mangler jeg bare ny servoreim, og den var jeg å bestilte i mårres før jeg pakka bilen til tur.

Selvfølgelig var noe av det første som dukka opp ei vanvittig kø med ledebil og greier, for de driver med asfaltering. Men når den var forsert var det bare tut og kjør – retning nord.

Og nå leiter jeg etter en grei plass å stå for natta.. så kryss fingre og tær folkens.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ Sov godt og drøm søtt etter hvert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg