HVOR BLE VERDEN AV?

Det var litt av et syn som møtte meg gjennom kjøkkenvinduet når jeg sto opp i dag.. eller rettere sagt mangel på syn..for det ha snødd og fokket så mye i løpet av natta, at jeg så absolutt ingen ting..

Hjelpes…har verden stikki av fra meg i løpet av natta? ..okey..akkurat det plaga meg ikke så alt for mye – men hva med bilen min.. Hadde samegutten også dratt sin kos.?..  Pjuuh!! ..ved å gløtte ut av åpningen som bestandig er på det vinduet, så jeg at i alle fall han var til svars – så da får nu bare resten av verden være der den vil akkurat nå, hehe

Så hva skal ho gamla sysle med i dag, da? Har absolutt ingen idé!!
Akkurat nå har det føket opp igjen – så jeg ser nesten ikke blokka på andre sida av veien..så det frister ikke å kjøre tur..eller hadde jeg hatt drivstoffet til det, så hadde jeg glatt kjørt til jeg fant et sted der det ikke snødde – om jeg så måtta kjørt til vestlandet..men det er jo uaktuelt akkurat nå. Og det frister slettes ikke å GÅ tur i dette været. Særlig for ei som hater å gå tur i tettbebygde og asfalterte strøk i utgangspunktet.. hmmm.. vi får se..

Ha nå en flottersfin dag da, alle sammen ❤️

17 kommentarer
    1. Har opplevd dette noen ganger når jeg bodde nordpå. 🥴🥶
      Her på Innlandet har vi 12 minus og nydelig vintervær, for de som liker vinteren… Er ikke overvettes begeistret. 🤣. Omtrent ikke snø igjen, men litt er det vel for de som oppsøker sådant 🤣
      Ha en fin dag 🙂

      1. Ja det er rett og slett for jævlig når det blir sånn som detta..
        Og jeg tar egentlig dine værforhold der nede, mye heller enn detta..så hvorfor i hekken jeg skal krampholde meg her oppe, er et mysterie..
        Takk det samme til deg <3

    2. Wow, ikke mye sikt der nei, kjedelig med sånt vær da som egentlig hindrer deg i å komme deg ut. Kanskje finne på noe spennende inne?

      Ha ihvertfall en fin fin dag🤗❤

      1. Nei usj..og hadde det enda vært bare snakk om en dag eller to, så greit nok..men nå har vi hatt dette mer eller mindre i 2 uker, så jeg er bokstavelig talt skittlei..
        Men joda, skal nok prøve å finne på noe innomhus, vett 😉
        Takk for det, og det samme til deg <3

    3. Oj! Mere snø…. :-/ Her er det ikke et snøfnugg i sikte, men det er litt kaldere… så hvem vet?! 🙂

      Kos deg inne!
      Eller ut å lage snømann?! 😀

      1. Yepp..i år skal tydeligvis nord-Norge bli totalt nedsnødd til langt utpå sommeren..
        Høres så deilig ut der..men får håpe dere ikke får noe snø nå, da =)
        Takker..skal gjøre så godt jeg kan – men tviler sterkt på at jeg gidder å satse på noen snømann mens det fyker så fælt, i alle fall 😉

    4. Brrr, det så kaldt ut og ikke fristende. Sånne dager er det best inne med strikketøy og kaffe for meg. Du får ta en dag og lade opp planlegningen for nye turer utover. Kos deg uansett. Klemsiklem 🙂

    5. Du kan komme og hjelpe meg å pakke klær 😉 Hehe…neida, det gikk fort og greit det. Men skjønner godt at det ikke frister ut med bilen i dette været. Har snødd her også, men bare litt heldigvis 🙂 Skal ikke ut med bilen uansett i dag. Ha en fin dag! Klem <3

      1. Hadde jeg glatt gjort i stedet for det her altså, hihi 😉
        Flott at det gikk greit å få det unnagjort, da =)
        Nei i år skal visst vi i nord få alt det vi ikke fikk i fjor, såeeeh…
        Får nå bare ta en dag om gangen..og holde meg inne så lenge jeg takler det 😉
        Tusen takk..en fortsatt fin dag til deg også. <3 Klemz

    6. Wow, det var jammen mye snø hos deg.. Dette er et sånt vær jeg prioriterer innelivet i stedet for å bakse meg ut, og spesielt hvis bilen må graves fram 😉 Ønsker deg en fin tirsdag, kos deg 💖

      1. Ja det er mye – og det bare fortsetter å lave ned.. så nå må bilen bokstavelig talt graves frem..
        Så en det blir definitivt en innedag i allefall i dag..
        Takk for det – du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg