HVITT SOM TEMA

Dagen i dag har bare rett og slett forsvunnet for meg. Jeg var våken før 6, men selv om jeg ikke har gjort så innmari mye mer enn å rydde plass i camper’n så brorsan kunne begynne med sitt nyeste prosjekt der, laga oss litt lunsj og vært med på butikken så jeg fikk shoppa litt nødvendig – ja så har dagen bare rett og slett rasa av sted.

Nå har jeg vært utenfor huset her en liten tur og fått litt frisk luft og tatt noen bilder.. med tema hvitt.

Joda, vinter og hvitt kan være flott det.

5 kommentarer
    1. Kjenner jeg fryser litt når jeg ser bildene dine.🥶❄️
      De minner veldig om utsikten her også.😅
      Skulle gjerne hatt litt mindre snø nå jeg.🙈
      Nyt kvelden i nord!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg