HVA SKJER’ A??

Vel folkens, først må jeg si at JEG lurer på hva som skjer med internettet mitt..for i går var alt bare håpløst her.

Fikk posta en tok, lagt ut et blogginnlegg og svart på noen kommentarer på den før nevnte tok’en.. men ellers hadde jeg store problemer med telefonen i går. Han verksted-duden ringa, og han hadde store problemer med å høre meg..og da jeg og søstersen var ute en tur (formen hennes var litt bedre enn), nekta nettet å poste en av videoene jeg filma..OG coopay nekta å fungere.. Akk ja.. satser på at ting er bedre i dag..

Ellers regner jeg med at noen av dere lurer på hva som skjer med bilen.. Vel, ting gikk ikke helt som planlagt. De ringte som sagt fra verkstedet, og det viste seg at klutchen ikke bare var ødelagt…den var knust.. Du godeste! Han på verkstedet hadde aldri vært borti det..og han sa han hadde ringa Nissan, og de skjønte ikke hvordan noe sånt kunne skje (halleluja) men at det må ha vært ei svakhet i produktet (dobbelt halleluja og et “næh!..trur du?” i tillegg..

I alle fall var de i manko på et stempel (trur æ det var), som måtte bestilles fra Sverige – med lovnad om at det skulle komme allerede i dag. Så fortsett å kryss fingre & tær for meg folkens, for at jeg får ei gladmelding i løpet av dagen.

Har ikke mange bilder som passer til mårraskravlinga å slenge med, så jeg poster like godt et gammelt bilde fra tidligere i sommer… SAVN!!❤️

Ha en flottersfin dag folkens…og i dag har jeg IKKE lagt ut en ny TikTok…enda 😉

3 kommentarer
    1. Krysser fingrene med deg. Blir godt når bilen og du er på veien igjen. Og er det produksjonsfeil, så ja… Dette blir spennende. Nyt dagen godt :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg