HVA POKKER FEILER DET FOLK?

Seriøst, altså.. når jeg kom hjem i går kveld – var det atter en gang en %&#/¤ som hadde parkert på min plass..

Jeg meiner – hva foregår egentlig i hodet på folk, som kommer og stiller seg på en ferdig brøyta NUMMERERT plass rett utenfor ei boligblokk??
Er de totalt virkelighetsfjern, som tror at noen får måkka plassen sin sånn at hvem som helst bare kan benytte seg av den, fordi di ikke vil betale parkering?? Lurer på om de hadde syntes det var like kult om jeg kom å parkerte i oppkjøringa – eller parkeringsplassen demmes??

Som dere ser, så har jeg sjøl måtta parkert med bakenden ut i gata – og fy pokker så grinete jeg kommer til å bli dersom jeg får bot for det. Jeg betaler 500 kr mnd for denna plassen, og der ikke rettferdig at jeg skal måtte kjøre stille meg på en kommunal plass og betale 25 kr timen, fordi egosentriske & #$@%&&$ tar for seg av annen manns “eiendom”.

Jeg la ut ei melding på FB-gruppa til blokka vår med det samme jeg kom hjem i går – men har så langt ikke fått noen respons.. Så jeg trur at dersom det ikke skjer noe i løpet av de nærmeste 2-3 timene, kommer jeg til å få vedkommende tauet bort. Jeg er møkklei av at jeg må bruke energi på å leite opp eierne og ringe de – det er til nå ingen av de som har stjålet plassen min, som har tatt seg bryderiet med å ta telefonen – eller ringe tilbake.

Makan til frekkhet.. jeg meiner – hva pokker feiler det folk?

18 kommentarer

Siste innlegg