HVA ER VIKTIGST?

God langt-på-dag folkens. Etter at jeg la ut mandagsdiktet i mårres, har jeg egentlig ikke gjort så sabla mye.

Jeg sto opp temmelig seint for jeg fikk ikke sove noe særlig i natt. “Fremmed” og rart. Og stort.. Men jeg sovna da til slutt, og etter frokost begynte jeg å styre litt med å få rydda og vaska litt mer her. Gjett om det gikk treigt! Jeg hadde absolutt ikke lyst til å gjøre noe som helst fornuftig. Så jeg satte meg rett ned og begynte å tenke over hvorfor jeg egentlig er her. Spare penger er nå EN ting. Men jeg er jo virkelig ute etter å få meg sjøl på beina igjen både fysisk og psykisk. Og da hjelper det fint lite å tvinge seg sjøl til å gjøre noe som helst. Jeg meiner, det er jo bare meg her – så hva er viktigst: Stresse med hussysler eller ta vare på meg sjøl? Jeg konkluderte med at jeg er viktigst, dermed lot jeg rot og støv være i fred og traska meg en lang, god tur ut i stedet.

Da jeg kom tilbake fiksa jeg meg nykokt kaffe og litt mat, og her sitter jeg da i skrivende stund. Hva jeg kommer til å få gjort resten av dagen veit jeg ikke. Jeg skal prioritere småtterier som å få tømt ovnen for aske så jeg kan fyre. Kjenner nemlig at det er temmelig kaldt med bare en liten ovn til det store huset. Og så skal jeg se om jeg får av den fastrusta toppen på utelyset så jeg kan bytte pære der.

Ellers? Only time will tell 😉

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

Ha en flottersfin dag videre folkens ❤️ CU L8R

7 kommentarer
    1. Fornuftig vurdering!👏🏻👍🏻
      Rydding og vasking kan vente til du har energien til det.🤗👍🏻🤩

    2. Helse først og støv i krokene har ikke noe hast! Gå deg fine turer og kos deg med blogging og andre ting som gir deg glede 🙂 I dagens blogginnlegg har jeg etterlyst litt hjelp til dikt i forbindelse med bloggtreffet. Kanskje du har noen gode idèer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg