HURRAAAA & LITT TIL

…du godeste…da var jaggu 17.mai også unnagjort..og selv om det ikke skjedde allverden i disse koronatider, storkosa jeg meg sammen med søstersen, kjæresten hennes, minien og mora hans.
Først på dagen baka søstersen og minien ei kjempeflott (og veeeeldig god) bløtkake..

..mens jeg fant ut at vi skulle ha 17.mai-kafé, så jeg heiv meg rundt og laga litt “i-full-fart” dekorasjoner.

 

Deretter kjørte vi en liten soverunde med knøttet (sorry, minien) i håp om å få se litt liv og røre. Meeen nei..folk holdt seg tydeligvis inne i regnet, så vi laga vårt eget show i bilen vi, mens vi vifta med flagg og hoia til tonene fra mer eller mindre passende sanger på YouTube.

Utpå dagen skulle det være kolonnekjøring med gamle biler, som skulle passere bare noen få, hundre meter fra søstersen..så vi hyra på oss alle mann & kvinner, og møtte opp med vaiende flagg og stemmevolumet på full styrke.

Så var det tilbake til “caféen, og masse kos..

Dessverre ble det totalt avglemt fra min side å ta bilder når jeg først stupte i matfatet og henga meg til fråtsing på høyt nivå..men jeg sneik meg til å” stjele” et “We Are Family” -bilde som svigerbrorsan knipsa 😉

Så var det bare å bruke resten av dagen til å vralte rundt værre enn ei forspist gås….HURRAAAA!!! 🇧🇻

 

9 kommentarer

Siste innlegg