“HUN” ER TILBAKE

En ting er i alle fall sikkert, og det er at jeg hadde nok veldig godt av det halvannet døgnet her tidligere da jeg ikke gjorde annet enn å sove og spise. Og ikke minst at det jeg har spist den siste måneden er mer sunn og næringsrik mat enn det jeg vanligvis har spist det siste året i alle fall. For jeg kan faktisk kjenne at en del av den gamle Helene har stukket frem huet. “Hun” er tilbake.

Hun som har vært borte i snart et par år. Hun som er proppfull av energi til ei hver tid og gjyver laus på utfordringer uten å mukke.

Nå skal jeg ikke garantere at “hun” er 100% tilbake enda, sjøl om jeg krysser fingre og tær og håper det beste. Men at ting er blitt mye bedre nå enn på evigheter, ja det er pinadø sant. Så i dag – når kaffen hadde utført litt magi med Yours Truly, kjente jeg at det gjorde absolutt ingenting om jeg bare har sovet 2 timer i natt. Så etter frokost tok jeg fatt på oppgaven med å sortere tingene mine. Hva som skal i “hybel’n og hva som skal lagres. Deretter satte jeg på en maskin med klær, lempa dyna og noen pledd ut til lufting..

..og så heiv jeg meg rundt og måkka vekk all snyen som har lava ned her i natt.

Nå skal jeg spise litt, før jeg faktisk akter å tørke litt støv og støvsuge. Tro meg, det trengs. Og så ser det ut til at jeg får hente frem Handywoman-sida mi, for dørhåndtaket på verandadøra er ramla av.

Det har vært håndtak kun på innsiden av døra i flere år. Brorsan satte på et nytt sist han var her, men nå har det altså takka for seg. Så da er det bare å gjøre det beste ut av det 😊

Ha en flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

6 kommentarer
    1. Håper du vil trives bedre øya. Den snøen kan vi ikke råde over, men her ser det ut til å klarne litt opp! Vil ha litt av vårfølelsen.🤩

      1. Takk, jeg får bare ta en dag om gangen og håpe det beste 😊
        Usj den snøen..nei den er det dessverre ikke mye å gjøre med. Får bare håpe på bedre dager snart, her også. Lengter sååå etter vår 🤩

      1. Joda, pauser er faktisk viktig og jeg begynner å skjønne hvor utmattet jeg faktisk har vært. Men gjett om jeg gleder meg til å komme tilbake på veien ja – og ikke minst vår 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg