HUMØRDRAGEN LUCKY

God mårra alle sammen der ute..i dag er jeg temmelig trøtt i trynte, som det så pent heter..fordi natta ble ikke helt som planlagt.. Men ikke verre enn at noen kopper med kaffe fikser det, vil jeg tru 😉
I går kveld etter at guttungen hadde dratt hjem, ble jeg stort sett bare ligget lettere henslengt i sofa, med nesa godt nedi ei bok.. Og det var jo veldig så godt det, da. Men så fikk jeg et lite raptus rett før sengetid, og begynte å rote litt igjennom en boks med rariteter som jeg har..og der spratt plutselig Humørdragen “Lucky” frem..

Den er én av mange “søsken” fra Franklin Mint, som vi (jeg og han jeg var gift med) bestilte da guttungen var liten.

Bildet er lånt fra nettet.

Måtte google litt nå, og fant ut at de heter som følger:

Sneaky

Lucky

Gloomy

Lazy

Snoozy

Dreamy

Dippy

Coy

Lucky – som rager hele 8 cm over bakken (hælledussan da) har nå bodd i en boks sammen med meg siden jeg gikk ut av ekteskapet for 8,5 år siden…og skal få flytte hjem til guttungen etter hvert, når og hvis han blir å sette pris på selskapet.

Er den ikke fin?

Der Limited Edition-greia bryr jeg meg ikke særlig om, selv om det er moro å vite at den ble solgt bare i en bestemt tidsperiode.
Men det jeg bryr meg om angående Lucky, er at den er over 20 år gammel..og har veldig stor affeksjonsverdi for meg.

Vel, da er det på tide å fylle på mer i kaffekoppen her, så ha en nydeligvakker nå da, folkens ❤️

12 kommentarer

Siste innlegg