HOUSETOUR

Yezzz…da har jeg endelig klart å få rydda opp såpass i kåken at det er boende her uten å hoppe bukk over esker og poser for å komme seg imellom. Jeg har valgt å fikse kun stua, kjøkken og bad. Det betyr at jeg bor og lever – og sover på “hybel” i stua for å slippe å bruke mer strøm enn nødvendig på å varme opp huset. Med døra fra stua til innergangen konstant lukket, holder mesteparten av varmen seg der jeg oppholder meg.

Men nå – sånn har æ det akkurat nå.

Badet.. heldigvis med en dusj, for med det vanntrykket som er her må man begynne å tappe vann på mandag om det skal være mulighet til å ta et helgebad på fredag, hehe.

Litt av innergangen.

Kjøkkenet. Litt av mine ting og litt av det som sto her fra før.

Og stua. Mest av mine ting, men det mørke skapet er søstersen sitt, og skinnstolene og steinbordet er vel etter mamsen. Gardinene er også mine, men planen er å etter hvert bytte de ut med noen jeg arva etter go’venninna.

Og nå….VAFFELKOS!

Ha en flottersfin dag videre alle sammen ❤️

En liten housetour på TikTok finner du HER

13 kommentarer

Siste innlegg