HOLKEFØRE & RYDDESJAU

Joda, ikke tvil om at mildværet har satt sine spor det siste døgnet..for da jeg skulle ut i bilen nå i formiddag – for å kjøre til nabokommunen og hjelpe venninna med å stable bort jula – følte jeg meg værre enn Bambi på glattisen. Takk mine skapere for bilen, si bærre æ..

På tur bortover til venninna, kjørte jeg rett inn i uværet – så jeg bare måtte stoppe og lufte håret litt 😉..og knipse et bilde

Vel fremme var det bare å gjyve laus med ryddesjauet, og begynne å bære tomkasser opp fra kjeller’n, så hun kunne begynne å pakke ned jula.

Og sååå måtte det selvfølgelig bli litt kaffepause – med rester av bursdagskaka fra mandag 🤩

 

11 kommentarer
    1. Jeg skulle ut å gå med bikkja i sta, men måtte bare snu, det gikk IKKE an å gå på veien (hvor er piggskoa når jeg trenger dem). Med min flaks på glatta så hadde jeg nok liggi langflat borti gata her kan jeg tenke meg. Heldigvis skjønte bikkja greia og gjorde seg ferdig uttafor her og var klar for å gå inn hehe.😂

      1. Huff ja, det er skikkelig skummelt når det er sånt her føre. Jeg hadde heldigvis brodder liggende i bilen, ellers hadde jeg antagelig stått og spunnet på veien opp til venninna mi enda 🤣

    2. Etter gårsdagens mildvær og litt regn er det speilblankt enkelte steder her i Oslo også. Heldigvis er himmeln blå, solen skinner og det er sånn passelig temperatur 🥰 Ikke bare jeg som har mange kasser med julepynt ser jeg 😉

    3. Ja, nå er det bare sååå rotteglatt altså! Og så ser jeg at ho venninna de ser ut til å ha like mye julepynt som meg…. trodde ikke det fantes fler av meg, hihi! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg