HO SURKENEKKA.

..ja ho derre førkja, som av og til fortjener mellomnavnet “syt & bæs”.. Jada..det skal vel ikke store fantasien til, for å skjønne at jeg pratet om meg selv nå.. For seriøøøst.. jeg begynner å bli drittlei meg selv og bæset mitt over tapene jeg har lidd.

Bevares..visst har jeg mista samboer og det livet jeg trodde var staka ut for meg, og bokstavelig talt blitt hjemløs..måttet “flykte” fra landsdelen, for å slippe å bo på gata, og dermed forlate min eneste sønn og mi beste venninne..og si opp jobben…og på toppen av alt, exen innbiller seg at han er verdens navle(lo), og trur han kan behandle meg på lik linje med de andre exene?? (æ får latterkrampe😂)

Jeg er faktisk mye mer verdt, enn å gi opp meg selv..for et menneske som tydeligvis ikke takler å møte kjærlighet og ekte omsorg, og som tydeligvis IKKE har det bra, når han IKKE har noe å klage over..noe som – om noen måneder eller år – i min verden vil virke som bagateller i den store sammenhengen, fordi livet er for kort, til å la seg feie av banen av ting man ikke kan gjøre noe med..

Jeg har innsett nå, at jeg har så utrulig mange, flotte folk rundt meg, som bare vil meg vél. Fra venner og familie i nord-Norge, og bekjentskaper både i midt- og sør-Norge (og Sverige & Danmark), til familie og venner på Østlandet, og et par spesielle venner på Vestlandet..hvor den ene faktisk har hjelpt meg i mange, kinkige situasjoner de siste årene, bare ved sende meg ei mld og spørre om jeg har det bra..han bryr seg, og han er gull verdt ❤️

Så det jeg vil frem til, er.. Æ e velsigna!!!

Ho surkenekka bør ta sæ en bolle, pakke sammen rotet sitt, ta på sæ sandalan, og tusle sæ til svartens med sur-trynet sitt..

..for jeg har bestemt meg for at nå er surketida over. Dette er ikke meg, å gørre seg ned i selvmedlidenhet..jeg er jo egentlig en glad og positiv person, som elsker livet.

Jada, jeg ble veldig glad i han fysakken i nord..og hadde han behandla meg med respekt i stedet for likegyldighet, hadde mange ting vært annerledes. Men veit dåkker ka??? Han e faen mæ ikkje verdt mæ 😉

12 kommentarer
    1. Ingen er verdt å utslette seg selv og sine verdier for kjære Helene❤️ Synd ex’n ikke forstod tidligere hva som traff han, og hva han har mistet… DU er gull💕❣️

    2. HØR HØR!!

      Og så får man lov å være litt slik surkete – bare for å komme dit du er i dag – NEI VET DU HVA!!! Jobbe tankene opp og riste av seg alt det negative. Kjenner til det forstår du…. kjenner til det!!!

      Ønsker deg alt godt – og du klarer deg 🙂

      klem

    3. Fortsett og se framover. Det er mange skjær i sjøen, det er bare og se seg godt for så unngår man de fleste. Stå på og fortsett og vær deg selv, du er et herlig menneske med familie og venner som gjerne stiller opp. Klæm fra Senja.

    4. Det er godt når en kommer dit som du er i dag. Nok er nok, både av mannfolk som ikke viser seg verdt flisa, 😉 og av sutring.
      Nå synes jeg det er lov til å sutre jeg altså,(gjør det mye sjøl) men kjenner igjen følelsen du skriver om i dag, “nå gidder jeg ikke sutre mer.” 😀 Godt å komme dit.
      Du fortjener så mye bedre enn likegyldighet fra den du er glad i, og da er han ikke den rette for deg. Så brett opp arma, se opp og fram! Du skal se det blir så mye bedre om litt. God klem! 🙂 <3

      1. Ja sjøl hvor godt det kan være å få surke litt, er det jaggu godt å endelig komme til seg selv igjen 😊 Og takk for alle gode ord..har stor tro på at detta blir å gå bare godt👍💕 Klemmerz

    5. Han var ikke noe å spare på! Du skal være glad du kom deg bort! Drit og dra til ham…
      Du er en vakker nydelig jente og er på vei til til et nytt liv. Du har våknet opp og da går det fremover…klemmer….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg