HJERTER TIL TAKK

Kjære alle dåkker flotte folkan som har vært inne og kommentert på de to siste innleggene mine i går.. jeg har endelig fått lest gjennom alt – men i stedet for å svare hver enkelt, valgte jeg å legge igjen et hjerte til takk.

Og her er et ekstra til dere alle sammen.

Nå som jeg har fått lest meg opp på kommentarer, gjenstår det å få lest seg opp på bloggene. Jeg kan med en gang si at jeg kommer nok ikke til å strø rundt meg med kommentarer hos dere nå, det viktigste for meg er å få tid til å hente meg inn igjen i livene deres her, innimellom jobbing og styring i camper’n.

Så ha en nydeligvakker dag videre alle sammen, og takk enda en gang for alle gode ord og tanker fra dere ❤️❤️❤️

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg