HJEMMELAGA ting & tang

Nå har jeg virkelig satt meg det fore at jeg skal ha en rolig tusle-rundt-og-gjøre-minst-mulig-dag i dag, så hittil har jeg ikke fått gjort stort anna enn å sitte med kaffekoppen og lest blogg & lytta til 40-tallsmusikk på YouTube.
Det er jo helg, noe som betyr ei ny utfordring fra medblogger Utifriluft.. og denna gangen har hun valgt et tema jeg likte skikkelig godt, nemlig HJEMMELAGA.

Og her er et lite utvalg av hjemmelaga fra meg.

Et gryteunderlag laga av tomme doruller..

..og en gammel blikkboks ble holder til tannpirkerne

Glad i å bake som jeg er, har jeg som oftest hjemmelaga brød.

Så liker jeg å strikke “rett ut av hauet” uten mønster.

I tillegg liker jeg faktisk å designe litt av og til.. så både vottene og duken er totalt hjemmelaga med mitt eget mønster.

Og til slutt… guttungen (i allefall TRUR æ han er laga heime, haha)

 

8 kommentarer
    1. Å herlig! Du lager mye fint altså! Kjeleunderlaget er jo gull – duken også! Guttungen er godt laga, han er god med mamman sin! Tusentakk for at du tok utfordringa – stoooor klem <3

    2. Herlig!
      DU kan jo begynne egen designe du! De vottene – den genseren og den duken – er lekre 🙂 Slike ting jeg har sperre for og MÅ ha mønster til – designer du…. der min venn, har du gull! klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg