HJEMMELAGA FREDAGSKOS

Etter at jeg kom hjem igjen fra en utrulig koselig start på dagen nede ved havet, har jeg egentlig bare surra rundt i huset og gjort svært lite. Fikk vaska en maskin med klær og hengt de opp, men det er stort sett alt av fornuftige ting jeg har gjort. Ellers har jeg pusla litt på puslespillet, hekla litt på teppet – og sett på Netflix. Holder på å se alle “The Hunger Games”-filman på nytt igjen, og midt mellom #1 og #2 fant jeg ut at jeg skulle lage meg noe godt å tygge på. Er det fredag så er det fredag, og dermed heiv jeg meg rundt og laga meg noen scones.

Fantastisk gode med smør og pålegg som hvitost og (sukkerfritt) syltetøy.

Ser at veldig mange inne på Snap screenshot’a oppskrifa da jeg delte den der, så da legger jeg den ved her også i tilfelle noen er interessert.

Tja, da trur jeg at jeg skal gå tilbake til å glo litt på film.. nummer 3 av 4 står for tur.

Ha en riktig flottersfin kveld alle sammen ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg