HIT OG IKKE LENGER

Daaa var det stopp for kvelden, et eller annet sted nord for Rognan. Yeppz, hit og ikke lenger. Hadde egentlig tenkt å stoppe litt tidligere på en rasteplass med do, men der var det -11 og sykt kaldt… bare se..alt var kritthvitt.

Takk men nei takk!! Der ville jeg IKKE stå. Da er det mye bedre her jeg er nå.. ei utkjøring, uten do men bare -3 grader.

Nå skal jeg koke opp litt egg til frokost i mårra og så skal jeg lage meg litt kveldsmat og lese gjennom noen blogger.

Det er så sabla mørkt her at det er ikke noe poeng i å ta bilder, så jeg legger heller ved et par stykker som jeg tok i en liten pause jeg hadde i formiddag. Trur det er i Namsskogan et sted.

Ha en flottersfin kveld videre ❤️ muuulig jeg stikker innom en tur til før jeg legger meg. Har nemlig et bittelite, koselig minne jeg kom på i dag og som jeg hadde lyst til å dele med dere 😊

6 kommentarer

Siste innlegg