HIPP-HURRA & TIDLIG KVELD

Nå er jeg stort sett akkurat kommet hjem etter å ha vært i bursdag hos eine venninna mi – ho som jeg bruker å være på fredags”date” med. Så hipp-hurra for henne. Siden man tydeligvis ikke skal nevne en kvinnes alder høyt, så slår vi et slag for de evige 29 – og så snakker vi ikke mer om den saken, hehe 😉

Det var veldig koselig der – og vi fikk både mat og kaker. Jeg tenkte jo ikke på å ta noen bilder før jeg kom til kake-delen, så da får dere nøye dere med det da..

Årets bursdagskake..

..og siste rest fra jula.

Siden jeg ikke visste hvor mange som skulle komme (les: antall biler) parkerte jeg hos broren min som bor bare et par-tre minutter unna, og satt på med han opp. Han var faktisk venn med tøtta før meg – så han var selvfølgelig selvskreven i selskapet.

Nå ble det ikke til at jeg var der mer enn en god time, for siden jeg satt på med brorsan – og han hadde en avtale til i kveld og måtte dra tidlig, dro jeg også samtidig med han..og nå kjenner jeg at det var faktisk ganske lurt. For plutselig gikk piffen totalt ut av meg her.. Har hatt mange netter på rad nå, der jeg ikke har sovet mer enn 3-4 timer – så nå kjenner jeg at det skal jaggu bli tidlig kveld her.
Skal bare få i meg litt ekstra væske..

..for å bare bælme kaffe hele dagen er temmelig tullete..det gir i alle fall meg haupine – og det gidder jeg IKKE hvis jeg kan unngå det.

Så blir det nok litt sløving i sofa, for Netflix eller Disney+ har garantert noe hjernedødt å by på, frem til jeg ruller videre til senga 😊

 

6 kommentarer
      1. Ja det var kjekt å “komme seg ut litt” i form av selskapeligheter – ikke det jeg gjør oftest, akkurat. Men ja, det var faktisk veldig greit å kunne komme seg hjem og få tatt såpass tidlig kveld =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg