HELGEVASK & KVELDSMAGI

Som noen kanskje har fått med seg, var det grått og regnfullt der jeg våkna opp i mårres. Og ikke nok med den ekstremt våte morran, men det ble jaggu ei bråvåkning på meg, sånn rett rundt klokka 6…av at flere ATV’er eller no’sånt kom kjørende UT av skauen og rett forbi camper’n. Garantert en gjeng med jegere..høylytte jegere..og etter at de hadde pella seg vekk, var det bare å komme seg opp av senga og ut på badet. Men jeg gadd jo ikke sitte der å kope i det uendelige, så rundt klokka 10 var jeg i farta igjen…mot bedre vær.

Heldigvis var det en temmelig lite trafikkert vei jeg hadde valgt, så jeg kunne ha ei snittfart på 50 km/t..i 90-sona.. Sånt digge æ!😁 Og etter flere stopp, en times skravling med søstersen og oppfylling av både drivstoff og vann, fant jeg meg en flott plass å parkere for natta.

Og etter mer telefonskravling – denne gangen med brorsan – heiv jeg meg rundt og tok litt helgevask.. inkludert lufting av våte sengeklær.

Og nå sitter jeg bare å sløver litt..har akkurat vært ute å trødd litt, og fått en liten dose kveldsmagi.

Ha en flottersfin kveld alle sammen ❤️

5 kommentarer
    1. Dumme jegere, hihi….! Så måtte du opp da – men kos å lunke litt videre også! Deilig med et par go-prater – og fint vær i tillegg! Klemmer og nyt kvelden <3

    2. Du skulle rukket å hytte med nevene til karene på firehjulingene 😀 Nyt kvelden! Sender deg noen varmegrader fra der hvor jeg er 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg