HAUGESUND…på en måte..

Yuppzijeppz, da kan jeg skryte på meg å ha vært i Haugesund…på en måte.

Jeg starta med å få oss inn på Amanda Storsenter som er i utkanten av byen..

så kompisen fikk kjøpt seg nye sko…og jeg fant en Flying Tiger-butikk for første gang sida jeg bodde i Sarpsborg.. Var egentlig ikke mer enn krydder jeg var ute etter, da..

Etterpå googla jeg en parkeringsplass nærmest mulig sentrum..og satte av sted..og det viste seg at vi havna rett ved siden av et cupcake-hus.. Wohoooo 🤩

Det var jo fremdeles et nydelig vær, så vi surre litt rundt og titta på bylivet..

Vente mens kompisen er inne å shoppe litt..

..og så avslutta vi SELVFØLGELIG med kaffe og cupcake. Kompisen valgte én med gulrot og én med sitron…og jeg valgte lakris & bringebær… Oh halleluja, faktisk ❤️

 

5 kommentarer
    1. Så mange fine bilder fra Haugesund, kjente meg igjen flere steder. Var der på sommerferie for noen år siden…Og jeg bodde på et hotell som het Amanda.
      Og så tok jeg ferje til Utsira. Topp by, masse sjel…og fint badevann 🙂 Dere fikk veldig mye ut av dagen synes jeg..Gøy å se! Klemz. Og deilig med søtt til kaffen!

    2. Så fine bilder fra Haugesund! Jeg kjente meg også igjen – var der en gang for typ 25 år siden….! De cupkakene så nyyyydelige ut! Klemmer <3

    3. Åååå, nå kriblet det i kroppen og lengselen tilbake til fine Hagesund kom som kastet på meg 🥰 Mange flotte bilder fra byen, som jeg håper å komme tilbake til igjen om ikke så lenge ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg