HAR’KJE NO LIV..

…sånn føles det akkurat nå..at jeg ikke har noe liv. Selvfølgelig HAR jeg det, da.. men nå har jeg vært så lenge hos søstersen at jeg begynner å gå steike tom for ideer å skrive om. Tenker det får være måte på hvor mange bilder av hagen hennes eller kunstprosjekter dere gidder å fordøye..og det skjer svært lite ellers, da dagene her hovedsakelig går med til faste rutiner og en haug med avtaler.

Akkurat nå sitter jeg i bilen sammen med søstersen utenfor Xtra på Kirkenær og venter på at tantepia og minien skal bli ferdig med litt shopping.

Og mens jeg da sitter her, passa jeg nettopp på å ta et nærbilde av en zillion fugler på et tak..

Og etterpå skal jeg hjem til søstersen igjen, og lage meg litt mat (kjøpt på Europris til den nette sum av 16 kroner)..

..før jeg mest sannsynlig hiver meg i malinga igjen.

Har faktisk ikke laga noen ny TikTok heller i dag..hmmm..

Nevnte æ at æ ikkje har et liv???🤔🤪

8 kommentarer
    1. Ikke alltid det føles som et liv, når ting står på stedet hvil, men joda, du har det likevel 😉☺️
      Det blir snart andre dager, og mer turer igjen når bilen er klar 😀
      God klem ❤️

    2. hverdag heter det :=) sånn er det ,hadde jeg fått bodd hos min søster i 3 uker hadde jeg vært i himmelrike :=) men samtidig skjønner jeg deg ,det er rart med det når søster og familie har sine rutiner :=) men snart er du på veien igjen og fjellheimen

      1. Har det jo veldig bra her..og hverdagen er helt ok, men hadde kanskje vært litt enklere om jeg hadde kunnet blogga om deres hverdag – men må respektere at de vil ha privatlivet sitt i fred 😊
        Men nå nærmer det seg med stormskritt at jeg får hjemmet mitt tilbake, wuhuu 😊

    3. Klart du har et liv… men følelsen forstår jeg… når det er som det er … Håper bilen snart er på banen igjen og at du er ute på nye oppdagelsesturer 🙂
      Bare å nyte dagene hos søsters så lenge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg