HAR DU TESTA UT DETTA?

Jada, ho virre-virre-vappa slapp til igjen. Jeg elsker jo å teste ut forskjellige smaker om de passer sammen eller ikke. Det var sånn jeg i sin tid oppdaga brunost i rømmegrøten. Etter inspirasjon fra en sjokolade med rømme & brunost som jeg fikk dilla på for noen år siden.

Men i dag var det ikke rømmegrøten men risengrynsgrøten som skulle til pers. Jeg tok meg nemlig råd til å spise noe annet enn de sabla karbonadene i dag..og så veit jeg noen som har tyttebærsaus og sprøstekt bacon til. Ja til grøten, altså.

Det har da jeg hatt lyst til å teste ut.. men så hadde jeg ikke råd til å kjøpe bacon. Hmmm..litt eksperimentering måtte til likevel, da.. Så jeg dypdykka i fryser’n til søstersen og stjal en svær neve med tyttebær som jeg drefsa oppi grøten før den fikk sine minutter i mikroen.

Og med kanel og litt halvfrosne bær på toppen, ble det faktisk veldig godt 🤩

Hva med deg? Har du testa ut detta? Eller andre varianter av risengrynsgrøten? I såfall, hva?

Ha en flottersfin kveld videre folkens ❤️ og nattaklemz fra ho stappmette virre-virre-vappa.

12 kommentarer

Siste innlegg