HAPPY MÅRRATRYNE

Wohooo… å våkne opp denna mårran fikk meg skikkelig happy.. ikke det beste beviset her, altså..mårratryne og alt – men..

Og hva det er som har fått meg i en sånn ekstatisk tilstand i otta? Vel..æ har endelig fått bølla mæ inn på top 20-lista på blogg.no. YEEEEEY!!

Jeg havna jaggu på plass nr 18..midt mellom 2 fantastiske damer, som jeg anbefaler på det sterkeste å bli bedre kjent med. Du kommer til bloggene deres ved å klikke på navnene her. GRYENDE – ei herlig, rappkjefta tøtta som med mye humor (men også mye alvor) blogger om det meste – fra små ting i hverdagen, til de større samfunnsproblemene.. & ANNEBE– ei like herlig dama, som i mine øyne er selveste motedronninga her inne – men på en voksen og saklig måte, som får i alle fall meg til å føle at klær og moter kan være temmelig kult (og de som kjenner meg, veit at det skal litt til – frk.”turklærne-lenge-leve”

Nå er jeg jo fullstendig klar over at det er min sinnssyke trang til å hive ut en armada med innlegg pr.dag som jeg kan takke for dagens plassering – for jeg har ikke SÅ mange faste lesere.. men jeg prøver å ha en allsidig blogg, og håper jo at flere av dere skal finne noe interessant her 😉

Uansett – jeg syns det var dritkult å våkne til dagens plassering, såeeeh… gratulerer til mæ – detta må feires med enda ei bøtta kaffe i blåsten fra mitt alltid åpne vindu…wiiiiih 😉😁

..når æ si bøtta – meine æ “bøtta” 😉

 

14 kommentarer

Siste innlegg