HAPPY FEET – UTFORDRING

Nå når jeg endelig har fått parkert hjemmet mitt ei stund, får jeg tid til litt annet enn å bare kjøre rundt å ha hovedfokus på å leite..og det betyr bl.a et ekstremt lang og roooolig mårra.

Og i denna mårran innså jeg at det var ei perfekt anledning til å hive meg på den nyeste utfordringa til medblogger Bunny. Nemlig ei utfordring om å legge ut et innlegg med forsidebilde av føttene mine.

Nå sto det jo EGENTLIG ikke at føttene må være nakne, men regner med det var det bunnyen meinte, da han sjøl hadde bilde av en naken fot 🤔 og sikta utfordringa inn på de som ikke tar seg sjøl så høytidelig 😁 No problem…da jeg absolutt ikke tar meg sjøl særlig høytidelig, hehe – og store deler av året løper barfot uansett

Ok..nettopp av den grunn er de ikke så vakre kanskje, men…de er godt brukt og svært lykkelige som slipper å være innestengt.

Yeppz… Happy feet 😉

14 kommentarer

Siste innlegg