HÅP I DET FJERNE

God mårra alle sammen.. jeg skal IKKE buble en masse nå om natta som var. I stedet skal jeg komme med ei gladmelding (for meg i alle fall) Jeg har endelig klart å spore opp en tannlege som er temmelig rimelig i forhold til andre, OG som ikke har ukesvis – ja til og med måneder med ventetid. Yeppz, nå er det håp i det fjerne.

Jeg var nemlig så heldig å få time allerede mandag mårra kl 9.30. Så planen nå er å kjøre bortover til go’venninna i mårra og være der til det værste styret er over. Noe sier meg at jeg får ikke fiksa så veldig mye på én gang. Jeg skal selvfølgelig få et kostnadsoverslag, men ut over det veit jeg at det er i alle fall 2 “stumper” som bør trekkes ut fortere enn fy. De holder bokstavelig talt på å drive meg til vanvidd akkurat nå. En ting er at jeg ikke kan spise eller drikke på den ene sida fordi det gjør så vondt, men jeg er plutselig avsperret fra fysisk aktivitet. Det oppdaga jeg i går da jeg måkka sny. Blodet pumpa selvfølgelig raskere og hardere da, og fy flate i Hel**te for en verk jeg fikk etterpå. Hele kvelden og natta har gått med til å knaske smertestillende. Og i dag da jeg prøvde meg på mårrayoga var det bare noen få tøy og bøy før det begynte å pulsere i kjeften igjen. Så heilt seriøst, i dag akter jeg ikke å bevege meg en millimeter mer enn nødvendig.. inkludert å la sny få være sny.

Så da er det tilbake til sofa og Netflix for Yours Truly. Ha en flottersfin dag da alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

12 kommentarer

Siste innlegg