HAN STEIKE ALTSÅ!!!

Yeppz…da var dagen her, og min elskede, firHJULede venn Samegutten har vært innom doktormannen, mens ho mor satt på venterommet og beit nagla og bælma kaffe.

Og hva kan jeg si? Det kom jo ikke akkurat som noe sjokk at det skulle bli mangellapp, men altså..hallo? Han steike altså, si bærre æ!

Jeg visste at det mangla ei skiltlys-pære, så jeg susa innom Biltema og kjøpte ei ny..men da jeg bytta den ødelagte, fungerte plutselig ingen. Er mest sannsynlig sikringa, men jeg har null ide om hvor den sitter – det står nemlig ikke spesifisert i oversikten, og jeg hadde rett og slett ikke tid til å finne ut av det..og dermed fikk jeg naturlig nok feil..en ener heldigvis.

Men det andre? Oj!! DET hadde jeg IKKE forventa…

..for YEZZZZZZ!!! Æ har fått kar’n godkjent for 2 nye år 🤩 WOHOO!

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

13 kommentarer

Siste innlegg