HAMAR NESTE

Som noen av dere sikkert har fått med dere nå, så endte det opp med at jeg havna hos søstersen i går. Jeg SKULLE egentlig ta straka vegen opp til nord igjen, siden jeg må bygge om inne i hybel’n min. Men seriøst, en av fordelene med å være meg er at jeg ikke bare kan, men faktisk gjør ting nøyaktig på min måte. Og så må jeg jo gjøre litt uventa ting av og til for å holde dere litt på tå hev, hihi.

Dagen i dag starta veldig mykt. Sover inne hos søstersen og var som vanlig våken veldig tidlig, men lå sikkert en god time under dyna og bare funderte på livet mitt. Deretter sto jeg opp og laga meg kaffe og kosa meg litt på SoMe. Det er kaldt her i dag, ca -12, men vakkert ute… så jeg sneik meg til å ta et øyeblikksbilde ut gjennom søstersen’s ekstremt reine (kremt) stuevindu.

Deretter ble det mer kaffe og strikkinga frem til husets folk sto opp.

Og nå er det Hamar neste. Det vil si jeg har akkurat kommet hit sammen med søstersen & co.

Det passa meg perfekt at de skulle dit i dag, for da får jeg gratis skyss og kan ta meg en tur på storsenteret der. Har SÅ himla lyst til å sløse bort penger på en pakke billig hårfarge og en kopp kaffe. Veit jeg ikke burde, men…

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg