HALVVEIS I KOMA

Har du noen gang vært så trøtt at det føles som om du er halvveis i en komatilstand?

Vel, der har dere meg akkurat nå.. Fikk absolutt ikke sove noe særlig i natt heller, for høyre skulder/festet mellom skulder og arm har slått seg helt vrang. Klarte ikke å ligge på noen av sidene – og for meg å sove kun på ryggen er heilt håpløst. Og i dag har jeg hatt store problemer med å løfte armen, så tantepia måtte faktisk hjelpe meg med å få på genseren i mårres. Veit ikke om det er bare stive skulder- og nakkemuskler, eller om det er en betennelse. Samma kan det være, for vondt er det uansett..og sia jeg ikke har mulighet til å sjekke det, er det bare å holde seg i ro og krysse fingre og tær for at jeg er good2go når bilen (forhåpentligvis) er ferdig uti uka.

Har naturlig nok ikke sysla med noe særlig i dag, da..så jeg legger ut et par bilder jeg har malt etter den første solsikka og øyenstikkeren jeg laga her om dagen. Begge har ca A5 størrelse (ca 15 x 20)

Da får dere ha en flottersfin ettermiddag og kveld..og siden jeg faktisk har posta en ny TikTok for litt sida, legger jeg ut linken HER.

11 kommentarer
    1. Får håpe den skulderen din bedrer seg. Det er noe herk å bli plaga med!😨
      Nydelige bilder du har malt.🤩
      Nyt kvelden!🤗

    2. Bra du koser deg med litt maling 🙂 Man mediterer litt når man holder på med sånt 🙂 God bedring med skulderen, håper du får sove i natt 🙂

    3. Det var da noe ordentlig skiiit at du skulle få skulderplager også, får inderlig håpe at det ikke blir så langvarig. Du er superflink med pensel og farger, så flotte bildene ble 🤩 Håper mandagen blir god uten altfor mye vondter, masse klemmer 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg