HålogaLAN

…først av alt – dette er IKKE reklame på den måten at jeg får noe igjen for det..kun gleden av å prøve å hjelpe..

Og dette innlegget er nok hovedsakelig for de som bor rundt om kring i distriktet her jeg komme fra..men håper å nå litt frem uansett..
Personlig er jeg ikke inne på dette med LAN i det hele tatt.. annet enn at jeg kjørte guttungen fra Harstad til Hamar et par ganger, på  TG (ka man ikkje gjør for sine håpefulle).. The Gathering som ble holdt i Vikingeskipet før sjukdom og anna elendighet datt over landet. Aner faktisk ikke om det blir arrangert i år – og det har heller ikke noe betydning for dette innlegget.

Det jeg snakker om her, er HålogaLAN.. et lokalt LAN arrangement som skal avholdes her i Harstad for 6. år på rad – nærmere bestemt i Stangneshallen i påskehelga, 15-17 april 2022.

HålogaLAN er et dataparty hvor fokus er på å ha en gøy helg med konkurranser og aktiviteter. LANet driftes av ungdomsorganisasjonen Arcticlan Corp.
Bildet er lånt fra nettet..og satser på tilgivelse for stjælinga, da det er godt meint..

Jeg syns faktisk dette er et utrulig godt tilbud for de som har interesse for gaming – og syns det er skrekkelig synd dersom årets arrangement blir avlyst fordi det ikke er blitt nok påmeldte.

Så med dette innlegget håper jeg at flest mulig som enten gamer sjøl, har avkom – eller kjenner noen som de veit er gamere, kunne tenke seg å tipse videre om dette – og gjerne dele innlegget.
Seriøst – det er ikkje enkelt for ungdommen å finne fornuftige ting å henge fingran i, dersom dæm faktisk ikkje er klar over tilbudan tenker æ..

Link for å kjøpe billetter finner du HER
Og link til Facebookgruppa deres finner du HER

Og etter det jeg kan se, trenger arrangørene også flere frivillige.. just sayin´ 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg