HAKKET BEDRE

Jeppz, for de som fikk med seg det innlegg jeg hadde tidligere i dag om økt uro og lavt energinivå så kan jeg bare melde at joda, det er hakket bedre.

Men til gjengjeld er jeg så trøtt som en dupp, så jeg er straks på tur til sengs. Har en “skikkelig” legetime i mårra for første gang på flere år, og veit ærlig talt ikke om jeg gleder eller gruer meg. Og med skikkelig meiner jeg en time jeg har bestilt helt bevisst for å få sjekka denna skrotten.

Juppziyeppz, det var egentlig alt jeg ville nå, så med det sier jeg takk og god natt herifra, og sov godt etter hvert ❤️

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg