HAKKAMAT

I dag ble det en storfavoritt til varm mat for Yours Truly. Jeg er veldig glad i diverse varianter av innmat, og heldige meg fant “gull” i posen med arvamat som enda er halvfrossen..nemlig “hakkamat” som mora mi kalte det for.. eller bedre kjent som lungemos. Gjett om jeg ble happy da jeg oppdaga det, for det er noe som er alt for dyrt til at jeg kjøper det sjøl- med mindre jeg finner det på 10-kronerstilbud eller i 40% disken. Så i dag ble det brødskive med stekt lungemos & speilegg. Oh lykke!

Det var temmelig mye mat da, men det gjør ikke noe. Jeg syns den er knallgod kald også.. gjerne sammen med Mariekjeks, så jeg akter å forsyne meg videre ut over kvelden til panna er tom.

 

10 kommentarer
    1. Lungemos smaker deilig ja – skjønner at det er en favoritt! Spiste det mye som barn…. og så var det helt opphold fram til jeg var sammen med Ivar – han gjeninnførte det! Klem <3

    2. dette er en interessant kombinasjon. Jeg er ikke glad i lungemos dessverre siden vi overspiste den da vi hadde dårlig råd og den var billig. Jeg misliker den like mye som fire røde frukt te som kostet kun 4 kroner og jeg drakk den til jeg brakk meg:)
      Men det er sikkert sunt og grovt brød er noe digg

      1. Forstår det veldig godt..har også en par ting som jeg kjenner jeg helst vil slippe, fordi det ble for mye av det nettopp fordi det er billig.
        Heldigvis er ikke lungemos billig nå, for kanskje jeg også hadde spist meg lei da 😊

    3. uæææ altså… lungemos er bare ikke favoritt her! Men men for all del – noen liker det også 😀 God lørdag til deg 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg