GYPSY GUY

Reklame |

Heisann alle sammen..detta er faktisk et reklameinnlegg for noe jeg med hånda på hjertet kan gå veldig god for. Jeg kan starte med å si kjapt at jeg ble spurt om å være ambassadør for et selskap som heter GYPSY GUY. De ble grunnlagt i 2018 og har distribusjonssentre i USA og Storbritannia.

Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk når jeg blir kontakta sånn, men da jeg sjekket de opp og så at de selger en god del turting der i tillegg til klær, samt at de jobber miljøbevisst og at 1/4 av inntekten deres går til å plante trær rundt om i verden – vel, da fant jeg ut at jeg skulle prøve.

Jeg bestilte tre ting derifra, og det første som kom frem i postkassen var en utrulig kul SPORK.

De fleste har vel sett en sånn før, tenker jeg. Men det som gjør denne så unik i mine øyne er to ting: Den er av metall så den knekker ikke.. og så kan man åpne brusflasker OG hermetikkbokser med den.

Bildene under er screenshot’a fra en video jeg har lagt ut på Instagram, som viser at jeg faktisk åpner boksen.

Så spork’en fungerer perfekt syns i alle fall jeg. Og så har den hull i seg så man kan feste en karabinkrok i den og henge den på sekken.

Den finnes i flere farger og koster ca 160 kroner. Kanskje litt dyrt, men det kommer IKKE frakt i tillegg. Leveringstid var ca 3 uker.

Har du lyst å kjøpe din egen eller sjekke ut hva annet spennende de har på Gypsy Guy, er det bare å klikke på den linken HER.

Og bruker du kupongkode HELENEHARRYSDAT får du 15% avslag på alle kjøp.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg