GYM I GATA..

En beroligende setning først: Nei! Jeg har ikke drevet med gymnastiske utskeielser mid i gata her..bare nesten 😉

For de som leste det siste innlegget mitt i går, fikk med seg at jeg og søstersen skulle begynne på et nytt prosjekt i dag.. Og det jeg fikk halt søstera mi med på i går, var å tegne et abonnement på et lokalt treningssenter.. GYM I GATA..(hey..det æ’kke min feil at folk har merksnodige navn på foretakene sine) Men det lever opp til navnet, for det ligger faktisk midt i hovedgata..klistra innpå fortauet 😉

Men altså..innmeldt er vi, og etter avleveringa av minien i mårres, dro vi da med all verdens pågangsmot ned på senteret for å gjyve laus på litt vekter..og duuuuuh, for en fantastisk følelse det var for “stakkars” meg, som ikke har fått trent regelmessig siden sentrene ble stengt i vår. Og tro meg, 1/2 år med tilnærmet null vektløfting, merkes..for jeg er ikke i nærheten av å klare å løfte det jeg klarte i vår. Meeeeeen..nå er jeg endelig i gang igjen, og satser stort på at det ikke blir ny nedstenging..

Og søstersen hang med så godt hun kunne. En del av tida mi gikk med til å vise henne en del apparater og teknikker, og jeg syns hun var kjempeflink ❤️ Og så måtte hun jo ta litt selfies..hvorpå jeg tydeligvis sneik meg med på ett av dem, hehe 💪🤣

Ikke den beste kvaliteten, men dere skjønner tegninga..

Er egentlig ikke så opphengt i kondisjonstreninga, da jeg både jogger litt, samt farter rundt i skogen og på fjellet..men valgte å avslutte økta i dag, med en god runde med intervalltrening på tredemølla.. Pæææs!! Hehe..

Alt i alt, er jeg suuuperfornøyd med dagen så langt, og jeg kjenner på meg at dette er litt av det jeg trenger for å få stabla livet mitt tilbake til normalen igjen 😊

6 kommentarer
    1. Godt å komme i gang med trening etter litt opphold. Jeg holder meg fortsatt unna treningssenter, men styrer på her hjemme 🙂 Ha en fin dag! Klem

    2. Ja det er rett og slett fantastisk å være i gang igjen 😊 Du er flink som får til å trene hjemme..jeg klarer bare rett og slett ikke å få det til å fungere.. En fin dag videre til deg også 💕 Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg