GULTONER I SEPTEMBER

GOOOOD MÅRRE-MÅRRAAAA folkens..da skriver vi 1.september, og sjøl om jeg veit hva som venter av stadig kaldere dager og etter hvert SNØ (blargh!), så ELSKER jeg høsten og september er min absolutte favorittmåned. Så i 7-tia i mårres da jeg tusla meg ut med kaffekoppen og kjente den crispy’e septemberlukta rive i nesa – vel, da var det faktisk jubel i hjertet. Så etter den første, halve kroppen med koffein måtte jeg tusle meg en runde og knipse litt bilder til dere..og i dag valgte jeg meg gultoner.

Temperaturen skifter raskt her, og sjøl om det var på frysepunktet når jeg kom ut, er det nå – en god time seinere faktisk over 11 grader i sola.

I love my life ❤️

Ha en nydeligvakker 1. september alle sammen. Og i dag prioriterte æ dåkker fremfor alle andre sosiale medier æ er på – så ingen ny TikTok i dag….enda 😉

8 kommentarer
      1. Akkurat det skjønner jeg..sånn er det på det stedet huset etter mora mi står. Der forsvinner sola bak fjellene leeenge før den er borte andre steder. Men vakkert er det uansett 😊 Ha en riktig fin kveld

    1. Jeg elsker høsten mer enn sommeren, vel før kuldegradene kommer, og koser meg med de flotte fargene som nesten skifter fra den ene dagen til den andre. Nyt og ha en fantastisk torsdag, klem 🤗

    2. Nydelige gule septemberbilder☀️🍂🍃🍁
      Jeg elsker også september. Særlig når været er så fint som i dag.🤩
      Nyt kvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg