GREIT NOK – MEN NEI TAKK..

Hmm..sett sånn..langt på dag, alt – og jeg har knapt nok hatt tid til å være innom her. Jeg leiter fortvilet etter et sted der jeg kan parkere og stå noen dager, men det står altså en bil (med eller uten campingvogn), en bobil eller motorsykler på hver en steika plass som er større enn 10 kvadrat. Joda, det finnes en del større rasteplasser og parkeringsplasser…som her. Det er greit nok, men definitivt ikke for meg.

Ei natt? Jada.. Lenger? Nope! Nix! Njet! & Neitakk!!

Det var litt sånn der jeg sto i natt også, sjøl om det var på Gaularfjellet.. Men der fikk jeg nå tatt litt fine bilder på utkikkspunktet som var ca 15 minutter unna meg

Ja, og så måtte jeg ta et bilde av isen som lå å duppa uti et vann.

Akkurat nå har jeg meg en matpause – glemte lunsjen, så jeg gikk rett på middagen. Fant meg to vegetarburgere på 50% i dag, og sammen med stekte poteter.. Nydelig 🤩

Men grunnet dårlig med kjølekapasitet må de spises opp kjapt, så da blir det garantert vegetar på meg i mårra også, hehe.
Ellers har ei nydelig tøtta vipsa meg litt som er øremerka et godt måltid – og gjett om jeg veit hva jeg skal kjøpe…må bare finne et sted som selger det først..men daaa får dåkker også se 😉

Ellers har ei anna vipsa meg bursdagsgave på forskudd – med fremymting om kanskje litt godteri i tillegg. Oooooh ja..gjerne, så til helga blir det nok snop på Yours Truly.
Tja…hva ellers..
Jo..når det kommer til lekkasjen, trur jeg at jeg har lokalisert den. Fikk låne meg ei svær gardintrapp på en bensinstasjon og klatra opp på taket.. Og den eneste, tenkelige muligheta er ventilen. Det er en båtventil med metallkuppel, og sjøl om det visstnok skal være ei form for drenering på den, ser jeg som sagt ikke noe anna fornuftig enn at den blir overfylt – og en plass må jo vatnet ta veien da.. Så ho gamla skrudde like godt av metallkupoelen, gaffateipa den totalt innvendig, deretter gaffateipa jeg innerdelen fast ned på taket, skrudde kuppelen på igjen, og gaffateipa den fast både over selve kuppelen og rund den, ned mot taket.. HAH!!!! Det bør holde til jeg får fjerna hele skiten og tetta igjen.
Yeppz gaffa/ducttape er genialt…eller som fyren på stasjonen sa når jeg leverte tilbake trappa: If you can’t “duck” it – then fu*k it! 😉

Ha en flottersfin dag videre – CU L8R

5 kommentarer
    1. Gaffateip er tingen!😊👍🏻
      Den fikser mye altså!😊
      Nå MÅ det bli tett!
      Hyggelig at du har mange ting å glede deg til på din ferd.🤗Håper du finner et fint sted å være, men jeg tror det er lurt å finne det tidlig på morgenen, når alle bobilene er ute på veien venter du for langt på dag, er alle fine steder tatt. Lykke til!☀️

    2. Gaffa er din repmetode nr 1 – og det funker som rakkern! Du er flink! Vær stolt! Og så kos at det kommer flyvende noe cash i ny og ne – kos deg med alle go’inger som er rundt deg <3 klemmer

    3. Gaffatape og strips er noe man alltid bør ha, da kan man fikse det meste 😉 Skjønner godt at du helst vil parkere et sted det ikke er så mye folk, men det er vel ikke så lett n som ferien har startet for mange. Naturen er så vakker der du er nå 🥰 Ha en fin kveld videre, klem 🤗

    4. da håper jeg du ikke får flere vannlekasjer :=) husker vi skulle finne et sted å stå på en fjellovergang med bobil ,det var skilt på hver en utkjørsel med skrifta privat ,vi måtte rett og slett snu ned igjen for å finne en plass for natten ,håper du finner et sted du kan være på :=) deilig middag forresten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg