GRATULERER DER OPPE I HIMMELEN

Folk som kjenner meg veit at jeg personlig trur ikke på konseptet Himmel og Helvete, men jeg har full respekt for de som gjør det. De som kjenner meg veit også at jeg er ikke en sentimental person som krampholder på fortida – hverken på godt eller vondt. Derfor poster jeg vanligvis ikke bilder av foreldrene mine som er gått bort for mange år siden. Det som har vært, har vært og døden er en naturlig del av det. Foreldre skal gå bort før eller seinere, og jeg bærer minnene av de med meg i hjertet mitt. Men de siste dagene har jeg tenkt og grubla ekstra mye, og i dag – siden det er morsdag, vil jeg faktisk si GRATULERER MED MORSDAGEN til mora mi som er i Himmelen. Hun var nemlig en troende, og det er ikke tvil i mi sjel om at hun er i den Himmelen hun trodde så sterkt på.❤️

Jeg har ikke så veldig mange bilder av henne på telefonen, men her er et av oss to den siste sommeren mens hun levde. Temmelig uklart, men det får være så.

Ellers vil jeg gratulere alle andre mødre også med dagen. Håper dere får en flottersfin dag.

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

7 kommentarer
    1. Så koselig å se bilde av deg og mammaen din 🥰
      Jeg tror vel heller ikke på himmel og helvete, men av egne erfaringer så er det et eller annet mer som jeg ikke kan forklare…. Ønsker deg en fin morsdag og søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg