GRÅ MÅRRA, GRÅ DAG??

God mårra og god søndag. I dag har jeg vært våken sia rundt 5.30, men kraup ned under dyna igjen etter å ha vært ute på do. Kan bruke den hos søstersen, men da må jeg snike meg opp i 2.etg og gjennom soverommet hennes – så jeg velger utedoen i stedet.

Nå har tåka letta litt..

.. men det var en sabla grå morgen som møtte meg da jeg gikk ut. Nå var det såpass tidlig at det var mørkt i tillegg, og jeg så nesten ikke hånda foran meg. Et kompakt mørke som svøpte seg rundt meg og prøvde å skremme livskjiten ut av meg ved å sende en liten, usynlig nisse til å sitte å dunke på en stige som ligger rett ved utedoen. Svarte som æ skvatt, haha

Som sagt la jeg meg igjen etterpå, for jeg skal innrømme at dagen starta ikke heilt bra mentalt, da jeg våkna opp med en ekkel følelse av ensomhet. Men den skal jeg jobbe med i dag, for det er bare tull å lalle seg inn i den tåka der. Den er nemlig skummel, og da risikerer jeg å gå meg vill og få en ekkel, grå dag. Takk, men nei takk!!

Så nå har jeg valgt å skippe mitt daglige knekkebrød med kaviar og egg, og heller dekka på bordet for en gangs skyld. De var fri for Remabrød når jeg handla sist, og jeg har over hodet ikke råd til å kjøpe andre brød. Så da kjøpte jeg et par rundstykker i stedet for å klare meg over helga, og nå skal kose gørra av meg her inne, i ensom majestet 😉

Ha en nydeligvakker søndag folkens ❤️

Den nyeste TikTok’n min finner du HER.

7 kommentarer
    1. God søndag! Her skinner sola i dag, og det er fint, men kaldt. Så vi slapper av inne foreløpig, men skal en tur ut etterhvert. Slipper heldigvis utedo, men har nå levd med det i barne og ungdomsåra, så hadde klart meg fint med det også. 😉 Har fått lest meg opp litt hos deg, og håper du finner annen varmemulighet enn parafin. God klem fra meg <3

      1. Høres ut som en fin dag, selv om det er kaldt 😊 Ja jeg voks jo også opp med utedo, så det er absolutt ikke et problem.
        Takk, krysser fingrene for at noe dukker opp 😊 Klemmerz 🥰

    2. Her var det blå himmel med striper av skyer da jeg sto opp, og jeg trodde en stund vi skulle få sol. Nå har det blitt helt grått ute, og jeg koser meg inne med bloggen i dag. Det vannliljelyset ditt, er det fra Løiten Lys? Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    3. godt du skippa vekk dei ensome tankane og att du fikk en fin dag :=) frokosten er god den ,egg og rundstykke spaker fortreffelig en søndags morgen :=) brød er dyrt sånn er det ,hva med å kjøpe vacumpakkede rundstykker dei koster lite og steke noen litt i omnia som du fikk ?

      1. Ja det gikk så greit så…mat kan kurere mye, hihi.
        Testa Omnia’en med å prøve meg på rundstykker med det samme jeg fikk den, og det fungerte veldig bra.Så det blir jeg å gjøre flere ganger ja 👍😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg