GORILLA “QUEEN”

Joda, nå når jeg ikke ligger å flyr langs veiene mer, har jeg jo all verdens tid til å blogge både seint og tidlig. Så da kan jeg jo like godt gjøre DET, da…kremt!

Er jo ikke akkurat som om det har vært så veldig mye fres her, det halvanna døgnet jeg har vært hjemme – men i går fant jeg ut at jeg skulle ut å starte med vinter-innkjøpene..og det var ikke meg som ble prioritert nå..men derimot samegutten. Han “trengte” både låsespray, silikonspray til pakningene sine, litt lyspærer i reserve..tja, sånt småpjusk vet dere
Og såååå fant jeg noe genialt, noe..trur æ..
Alle som kjenner til meg fra før, veit jo at jeg er den ukronede dronninga av Gaffa..som bruker gaffa/duct tape til det meste.. og nå trengte jeg en ny rull med universalmiddel.
Men så hadde det seg sånn at denne her kom hoppende i synsfeltet mitt..og ba så pent om å bli testa ut.

Så yepp..æ teste..og hvis den viser seg å fungere bedre – blir æ da gerilja…eeeh GORILLA queen da???

Ellers gikk gårsdagen med til å surre meg en runde for å lufte hauet. Ble ikke så mange bildene, akkurat – men et par stykker fikk jeg i alle fall knipsa 😊

 

8 kommentarer
    1. Hadde en bekjent som også brukte mye gaffa, men enda mere strips. Han brukte det til og med til å henge opp eksosanlegget på bilen, og det holdt for syne meg i flere år. Må jo innrømme at jeg har tatt til meg den, og bruker en del strips sjøl når ikke noe annet fungerer 😉

    2. Ja, gorilla-tape eller gaffa-tape er nok kjekt å ha! Og egentlig sikkert noe en MÅ ha 🙂 Selv o også strips er bra 😀
      Lag deg en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg