GODE DAGA

Da var det jammen ta søndag kveld og enda ei uke er over. Da jeg var nødt til å si opp jobben for snart en måned siden, trudde jeg faktisk seriøst at jeg ville komme til å gå på veggene rimelig kjapt. Men det har vært så mye flott i livet mitt, og jeg har hatt så mye å henge fingrene i, at jeg har knapt nok hatt tid til å kjede meg ett sekund.

Som noen av dere sikkert har lagt merke til, så er det ei stund sia forrige innlegg. Det er nå bare dessverre sånn det blir av og til, og jeg har sluttet å pæse meg selv på det området. Det har heller ikke vært så mange turer, og en av grunnene til det, er rett og slett at det nå er kommet mye mer snø. Og da jeg er like LITE glad i den delen av vinteren, som jeg bestandig har vært – tja, da sier det seg sjøl at det nok ikke blir en overflod av turbilder på ei stund 😉

Så hva har jeg bedrevet tida med, da..siden jeg ikke har vært ute på tur..?.. Jo, jeg har vært ekstremt opptatt med å jobbe med bildene mine. For å fotografere, det gjør jeg vel bortimot hver bidige dag, og er bl.a med i ei nettgruppe der vi jobber i team – og konkurrerer mot andre team. Ikke noe materielt å vinne, men en flott måte å få vist frem bildene sine. I tillegg har jeg tatt en god del gratise kurs for å friske opp kunnskapen – og har flere kurs på planen fremover, for å lære nye teknikker 😊

Så jeg har hatt gode dager ❤️ Og dagen i dag har vært super. En valentin-fastelavn-morsdag er ikke noe man opplever hvert år, akkurat, hehe 😂 Men jeg prøver så godt jeg kan å skjemme bort meg sjøl, litt..og “overraska” meg sjøl med sjokolade til frokosten 🤪

Etter fullstendig enighet fra begge parter, er jeg fra og med i går, aleina igjen..og da ble det valentines-gave til mæ sjøl..så æ skjønne at nån er glad i mæ også..LOL 🙈😂

Hadde faktisk tenkt å bake noen fastelavnsboller også – men innså at jeg hadde nok å fråtse i, så jeg skippa de. Og kosa meg heller max sammen med guttungen som kom på middagsbesøk.

Butterdeigshorn med ost & skinke, pommes-frites og bernaise er alltid en fulltreffer 😉

Og så ble det et stykke Verdens Beste etterpå – kjøpt og betalt på butikken. Jeg er nemlig ikke noe stort kakemonster (utrulig men sant😁) og det ville bare endt opp med at mye ville blitt kastet om jeg hadde bakt ei sjøl.

Men nå er det sløvetid på denna skrotten – og opplading til ei ny, flott uka med masse futt & fart 😉😊

8 kommentarer

Siste innlegg