GOD MÅRRA?

Da er natta på gjestehuset over.. Heldigvis!!! Jeg ska IKKE lage et gedigent surkeinnlegg om dette, men faen og. For det første var jo denne natta noe jeg gjorde på grunn av kompisen..fordi han ikke takla 2 netter på rad i dobbeltsenga i bilen..og JA!!! selvfølgelig var det en snill handling sett fra alle andre sin side..men jeg har følt meg ekkel innvendig hele tida.. Og så ble jeg farsken dryle meg holdt våken store deler av natta, på grunn av MUSIKK!! fra naborommene. Å stå opp og kle på meg for å gå å si fra? Nope..æ slit nok med folk som det er..

Så joda, selvfølgelig var det greit med den dusjen når jeg våkna…men jeg skulle så gjerna ha bytta den ut med å våkne uthvilt i den store, gode og myke senga mi bak i bilen..

Hvorfor… HVORFOR er det så vanskelig å få folk rundt meg til å forså at jeg ER annerledes enn andre…jeg HAR ikke de behovene som tydeligvis alle andre har.. Og jeg er så innmari lei av å hele tida måtte være den som spiller på lag…som føyer seg…som ikke vil såre, og dermed ender opp med å gjøre ting som går totalt på tvers av den jeg er.. Æ tenke, er det vente æ slit med depresjon?

God mårra?? Æ veit nu ikkje..sikkert..

Nu går i alle fall ferden videre…med mårrakaffe som IKKE er laga ute i frisk luft..

6 kommentarer
    1. HUff da så trasig at natta ikke blei god … Men, da vet du med sikkerhet at senga i bilen er MYE MYE bedre og da velger du den nok ikke bort en annen gang. Neste gang får dere dele dere 🙂 Han tar dusjen og du tar bilen 🙂 Du må gjøre det som er best for deg. Vi er alle forskjellige – sånn er det bare med den saken 🙂
      Håper dagen blir bra selv om natta ikke var det og du ikke fikk hvilt deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg