GOD LANGT-PÅ-DAG

Yepp, i dag hoppa jeg glatt og elegant over mårrainnlegget..så da får jeg heller si gooood langt-på-dag..og detta blir bare et kjapt hallo for å vise at det er liv i leiren, hehe.

Jeg sto jo på en veldig fin plass i natt og har sovet veldig godt frem til 4 i mårres. Etter det lå jeg bare å kosa meg under dyna til klokka var i allefall hal9, og hadde meg en fin tur ute i blåstet etter at jeg hadde vært på det store badet.

Men i løpet av mårran har vinden både øka og snudd, så etter den lille mårraturen så jeg meg nødt til å pakke sammen og flytte hjemmet mitt. Og nå har jeg akkurat parkert og skal ta fatt på jobben med å dandere ut alle tingene mine igjen bak i camper’n, så det faktisk ser ut som et hjem igjen.

Ha en flottersfin dag videre folkens ❤️

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg