GLIDELÅS, MATKASSE & BYSSANLALLE

Wow for en ettermiddag, altså.. må bare være så ærlig å innrømme at når jeg kom hjem etter dagens sjau i forbindelse med camper´n, bare datt jeg i staver her. Fysj så sliten jeg var!! Men tenker at det er lov når man er oppe før klokka 5 om mårran, og har vært i vigør stort sett hele tida.

Det første jeg gjorde når mårrakaffen var inntatt, var å sette ny glidelås i eine arbeidsjakka til brorsan.

Deretter var det jo full fres heilt frem til rundt 16.30. Nå skal det sies at jeg var skjitheldig, for naboen hadde tydeligvis lest det eine innlegget mitt der jeg sa jeg var på tur hjem for å få i meg næring – så han kom på døra da jeg kom hjem, og leverte meg bokstavelig talt en matkassee…tenk så heldig jeg er 🤩

Skal innrømme at jeg var rett og slett for sliten & lat til å gidde å gjøre noe fancy ut av det – så jeg hoppa bukk over grønnsakene og satte meg likegodt med beina i kors oppi sofa og spiste rett ut av bollen – til jeg seig sidelengs til hauet landa på armlenet og maten holdt på å havne på gulvet, hehe.

Jeg fikk SELVFØLGELIG ikke sove – men fikk i allefall hvilt meg, og det var godt. Noe som ikke er fullt så godt, er den forbaska haupina som har sniki seg innpå igjen. Men denne gangen trur jeg nok garantert det er fordi jeg har hatt alt for lite søvn over temmelig lang tid.. men veit også at bare jeg får sove litt i natt, så er den 99% garantert borte i mårra tidlig.. Det viktigste nå er at jeg faktisk klarer å få knødd meg til å legge meg å byssanlalle snart – og ikke havne på Tiktok-kjøret eller noe anna morsomt på nettet igjen 🙈

Og med det sier jeg takk for i dag, og ønsker alle dåkker flotte folkan her inne ei riktig god natt etter hvert ❤️

De andre innleggene mine i dag finner du her:

Quiz til mårrakaffen – del 15
Tordensnø
Tirsdagskunst
Camperdrømmen – del 4

8 kommentarer

Siste innlegg